Thursday, December 5, 2013

Set (Meal) @ ALa Carte

Tak kaitan dengan citer Lord Of The Ring..tapi berkaitan sangat dengan bab2 perkahwinan..yela musim cuti sekolah ramai yang kawin ..yang dah kawin tu sambut plak anniversary .. bagusla sebab merapatkan lagi hubungan kasih sayang bersama pasangan yang telah kita janjikan sehidup semati..... Nak selitkan jumpa gambar di bawah sebab nampak tomei je cincin2 tu diselitkan antara kelopak mawar yang segar... sooo sweeet...



Sekarang heboh pasal celebriti yang bakal kawin bakal menjadi majlis grand of the year.. Haha.. tak jealous joki masing2.. ustaz2 pun ado gak bahagian eh.. macam satu trend plak ustaz2 selebriti ni kawin se lagi.. x jealous.. cuma semasa beratuq di kedai makan bukan line clear tadi.. tetiba virus di otak ni boleh plak hanyuuutttt..

Perkahwinan.. (Melayu la kan).. bila dilafazkan .'Aku terima nikahnya...'.. secara automatik anda telah memilih set macam set meal yang mengandungi berbagai isi pada harga jauh lebih murah berbanding beli satu2.. ataupun namanya A La Carte.. so kenala terima segala kaum kerabat dari cicit hinggalah ke ton cit si suami dan bini masing2 dengan seikhlasnya walaupun ada yang tak berkenan di mata atau di hati..

Bagaimana plak citer si A La carte.. tu yang pi sempadan Thai atau memana.. tak de sapa tau melainkan bila perut si suami dan si isteri tadi telah memboyot.. mana nak sorok babe..si isteri memboyot sebab ada baby.. suatu kenyataan si suami plak apa ke hal?.. sebab nak ambik hati isteri pertama.. kalau tak makan takut tembelang pecah.. tapi tiap hari mesti jumpa isteri kedua.. yela baru still fresh n hot.. kalau tak makan merajuk susah plak.. tu yang sama boroi denga bini baru tu.. Apapun asal bahagia.. nak simpan berapa lama?

No comments:

Post a Comment