Wednesday, November 13, 2013

Kelip2 Celik Rabun

Bismillah..

Saya ingin mengongsikan sedikit pengetahuan buat anda yang kureng tahap penglihatannya @ dengan nama glamornya rabun.. sebut betul2 tau bukan babun... atau anda yang merasakan mata anda boleh diasah lagi tahap penglihatan menjadi setajam pisau yang bisa menembusi tulang belulang manusia di pandangan anda dengan sekilas tolehan sahaja.. atau anda yang memang sesuka hati je merabnkan mata dengan cermin mata panca sitara... haaa.. ada tips.. bukan calang2 ni.. dari seorang ustaz kepada si anu.. tips nya adalah..

Tatkala azan (jangan cakap dikhuatiri diazab saat sakaratul maut) berkumandang kita akan menyahut dengan ayat2 tertentu kan.. namun pada laungan


usai kita menjawabnya bacalah ayat berikut.. (petikan ayat 22 Surah Qaf)



hembuskan pada kawasan sendi tulang di bawah kuku kedua ibu jari tangan lalu digosokkan pada keliling kedua2 mata  (ibu jari kanan mata kanan dan sebaliknya)..

Itulah citer tips kita hari ni.. ringkas je.. tadi belajar KISS... bukan yang censored tu la.. ishhh  Keep It Short & Simple..apa pun.. kesembuhan kepulihan kesuksesan penyelenggaraan pandangan mata ini adalah di bawah kuasa dan KetentuanNya jua.. sebagai hambaNya.. jangan mudah berputus asa sebaliknya berprasangka baik pada Ya ArRahman bahawa dengan izinNya jua semua itu diperoleh  atau ditarik balik.. ouchhh..


No comments:

Post a Comment