Friday, January 3, 2014

.Moga Diizinkan Kesembuhan Penyakitku

Bismillah..

Pernah saya jumpa dalam buku koleksi doa tentang manfaat Bismillah 5 .. baru2 ni terbaca lagi tentang perkara yang sama..

Dikatakan manfaat mengamalkan bacaan Bismillah 5 ini sangat banyak dan luas .. ehemmm.. kena niat yang ikhlas la kan sbab Bismillah pun maksudnya dengan nama Allah..antara manfaat yang dinyatakan menarik perhatian adalah ia diamalkan sebagai penawar kepada pelbagai penyakit dan bisa2 di tubuh badan sama ada puncanya dapat dikesan atau tidak dapat dikesan.. hmm lebih baik kita hafalkan ayat Bismillah 5 ni daripada bergantung kepada b***h atau d**** dan **w**g..

Bagaimana pula caranya merawat diri sendiri..

Digalakkan dalam keadaan diri kita 'bersuci' .. fahamkan.. kemudian letakkan tangan di tempat yang sakit tarik nafas dan ulangi bacaan Bismillah 5 ini sebanyak 7 kali.. andai tempat yang sakit itu tidak dapat disentuh atau tidak boleh disentuh (contoh merawat perasaan sakit hati.. hehehe.. acah je).. letaklah tangan di mana anggota dan dengan penuh khusyuk bayangkan tempat yang sakit itu membacakan Bismillah 5 ini.. mudah2an Allah swt mengizinkan kesembuhannya..in syaa Allah.. sama ada segera atau lambat atau tiada..... sabor jelah.. setiap sesuatu pasti ada hikmahNya dan sesungguhnya Dia Maha Mengetahui...

ini petikan daripada internet..



No comments:

Post a Comment